Ny kategori

Känner att det är dags för en ny kategori på bloggen. Det är väldigt mycket som hamnar under allmänt så den nya kategorin blir " livet på landet". Den borde kunna innefatta ganska mycket då mitt liv faktiskt är just på landet. 
 
Idag har livet på landet inneburit klyvning av ved. Satt upp en spaljé till ärtorna och ikväll blir det att köra rider. 
 
 
Ok jag medverkade kanske inte jättemycket vid spaljé tillverkningen men jag tittade på. 
 
 
Jag klöv ved istället. Mycket ved! Maken och sonen travade in den medans.
 
 
Det där med anpassad klädsel tycker jag för övrigt är överskattat. Det går jättebra ändå. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vad gäller arbetskläder har du en jättebra förebild i mig, jag är väl en av få som kör röjsåg iklädd bikini . OBS ! Endast på min egen gård och jag har ( för det mesta) både gummistövlar och skyddsglasögon.

Svar: Jo absolut! Jag hade också skyddsglasögon, säkerheten först!
Tulan

2013-06-23 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0