Penisavund

Det här med det påstådda penisavundet måste en man med hybris kommit på. Den enda kvinnan med penisavund måste vara den transsexuella och är då helt förståeligt. Annars nä. Den manliga är utvändig och helt oskyddad, vår är till största del skyddad. Vi kan baka barn i vår. En helt ny människa! Ok ni är med vid tillverkningen men den tid ni medverkar är ytterst liten i förhållande till vår. Ni kan göra helikoptern och stå när ni kissar. Det sistnämnda kan vi också bara vi tar av oss på underkroppen.
 
Det vi kvinnor (jag iallafall) kan vara avundsjuk å är de förmåner som kommer med det manliga könet. Att vara normen i nästan alla sammanhang. Att per automatik få högre lön. Att man antas ha högre kompetens. 
 
Om jag var man för en dag skulle jag utnyttja kroppen till max. Jag är 7 centimeter under medellängd som kvinna och vore jag det som man skulle jag vara 174 centimeter. Jag skulle fara och handla och kunna nå alla matvaror utan att be om hjälp. Jag skulle få uppleva hur det är när ett bilsäte är skålat på rätt ställe på ryggen. Jag skulle inte behöva klättra på stolar för att nå i mina egna skåp i köket.
 
Såna här kan vi göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0