Svärmorsdröm

Idag har den äldre sonen har idag gett mig inte mindre än två presenter. På dagis har han knåpat ihop ett jätte fint halsband. Här har vi en kille som vet vad mamman vill ha. 
 
När vi kom hem drog han på sig sina stövlar och han sig ut på ängen för att plocka blommor till mig. Jag smälter då, sen har han ju kanske redan mig runt sitt lillfinger men det är helt irrelevant. Jag suger då på karamellen nu för om några år får jag nog inte lika många presenter eller svar på frågor, hjälp hemma, se honom, neeeeej snart flyttar han!
 
Vi måste börja bygga det där  gårdshuset och påbörja hjärntvätten att han ska flytta dit och inte Australien och jobba som bartender. Det vore ju katastrof. Och om han träffar nån där och blir kär ja då är det ju helt kört! 
 
Ja jag fick blommor och ett halsband idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0