Tillbaka

Igår kom vi tillbaka efter en vecka i Turkiet. Jag har även haft en veckas internetdetox. Den berodde främst på hotellets dåliga wifi men efter ett tag var det ganska skönt att vara utan. Inläggen som kommit under veckan har varit tidsinställda. Lättja har varit ledordet för semestern. Vi har bott på all inclusive och inte gjort många knop. Skönt har det varit. Det som var mindre bra var:
Turistmage för samtliga
Min väska gick sönder
Min bikini gick sönder i  rutschkanan
Mina skor gick sönder
Min pekplatta fick sönder
Det sistnämnda var tråkigast iallafall för mig.  
 
Annars har allt varit bra, men jag måste erkänna att det är lite skönt att komma hem också. 
 
Jag har bara tagit bilder med kameran och orkar inte ladda in några bilder nu. Sen är det ju inte så kul att titta på någon annans  semesterbilder så jag bjuder på en dagensutsikt istället. 
 
 
Regn och 12 grader. Perfekt väder för att packa upp resväskor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0