11 frågor

Hittade en lista hos Karin på http://www.karinskonstgrepp.se/ Jag vet inte hur man länkar sådär snyggt.
1. Vad är du bäst respektive sämst på? Jag är bäst på att backa med speglar, slå in paket, och organisera garderober. Jag är sämst på att köra bil med släp, baka och sy.
2. Vilken superkraft behöver du? Jag vill säga flyga, men det vore ju mest kul. Den superkraft jag behöver är nog en tredje arm, men det räknas kanske inte som superkraft?
3. Är det nåt du tycker evolutionen berövat dig? Ja! Varför är det så jäkla jobbigt att vara gravid och föda barn? Vi är ju tydligen skapta för det. Jag tvivlar, nåt har gått fel,
4. Har du slagit dig riktigt illa någon gång? Brutit ben? Inga brutna ben. Föll i badrummet när jag var ca 16 år och skallade badkaret, mest läppen. Jag såg ut som om jag missbrukade restylane.
5. Vad är det äckligaste du ätit? Vad skulle få dig att äta det igen? Bäver tillagad i jordgrop kanske? Inte ens tratt och tvång brukar jag säga.
6. Vad väljer du om du bara får välja över- eller underläpp. Motivera! Överläpp, lätt! Jag snusar ju. Sen är det ju där man har de fina formerna på läpparna. Sen att all mat och dryck skulle rinna ut är en petitess.
7. Vilken låt har oftast gått på repeat hos dig? Oj det är många, men sea of love med Phil Phillips.
8. Vem önskar du att du var kompis med? Nån designer som bara MÅSTE få sy upp fantastiska klänningar till mig, bara för att jag är så inspirerande...
9. Ditt favoritgodis! Nästan allt förutom söt lakrits, marmelad, marsipan och div spritkarra.
10. Var sover du bäst? I min säng med min love
11. Vad kommer dina memoarer heta? Jag passar på den, skulle skaffa en spökskrivare om nåt spektakulärt skulle hända i mitt liv och kände behovet att skriva memoarer.
Smakar urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0