Besiktning

Vi har bytt husförsäkring och fick därför en besiktning av huset. Jätte bra verkligen vi fick nåt litet tips, i och för sig om saker vi redan visste. Sen är det ju inte bara besiktning, det är ju marknadsföring från företaget som utför den också. Jag frågade lite om luckorna i deras extraförsäkring, hur det var med åldersavdrag tex. Killen svarade då att nja, han hade aldrig varit med om det, men om badrummet hade varit från typ 1991 då skulle det nog bli ett avdrag. What! Har han aldrig varit med om ett badrum som är äldre än 1991? Eller så var 1991 så långt bak han kunde tänka sig, han såg ut att var i 20-års åldern. Nu låter det ju som att jag är lastgammal, men det (tror) jag inte att jag är än i alla fall.
 
Vårt husdjur när jag var barn, han hette Dino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0