Bikini

Sommaren närmar sig ju trots allt och därmed bikinisäsong (kanske mest för kvinnor då). Jag har lite svårt att rymmas i mina gamla, har samma kilon som tidigare men inte samma form.  Jakten på ny bikini har redan pågått ett tag, men med mycket dåligt resultat. Är jag vanskapt är kanske en relevant fråga? Jag vet inte riktigt, efter några vändor i provrummen så börjar jag fundera. På kläder har jag storlek 34, på bikini, nä inte ens i närheten. Går jag upp i storlek är de alldeles för stora runt om. Provar man då i bh-storlekar så verkar det inte heller fungera, då skulle jag ju redan ha en bikini.
 
Sen modellerna alltså. Jag har inte jätte höga krav, jag är öppen för färg, mönster, modeller osv. Men jag vill inte att någonting ska trilla ut eller inte täckas överhuvudtaget. Baddräkt känns inte aktuellt, måste vara det minst smickrande plagget som finns. Sen vill jag ju faktiskt bli brun också (jag vet att det är farligt, vill ändå).
 
Min kropp bara kräver lite mer än en tygbit och några snören för att komma till sin fulla rätt. Jag har inga stora komplex eller orkar skämmas för min skrynkliga mage, men jag vill se ut så bra som jag kan. Mest för min egen skull, för att jag ska trivas på playan. Jakten fortsätter...
 
 
Ja detta kort är då taget förra sommaren... nä inte det. Prova söka på bikini på bildsidor, inte lätt att hitta en där tjejen inte halvligger i vattenbrynet med plutande läppar, eller står och drar lite i bikinin. Fresh? Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0