Filmtips

Vill ni ha ett film tips? Ett gammalt filmtips som alla andra redan tipsat om? Som jag är sist med att upptäcka? Mitt tips är då "En oväntad vänskap". Min fördom var att en mysig liten film om manligvänskap är nog inget för mig. Den var inte riktigt så. Den handlar om en rik man som är förlamad från halsen och neråt som söker en personlig assistent. Och denna assistent är av det mer oväntade slaget. OMG om jag skulle råka ut för någon olycka vill jag ha det så! Vi hade inte tänkt se hela för vi startade den så sent, men vi var som klistrade framför filmen. Det går inte att stänga av. Sen att den är baserad på en verklig händelse gör det inte sämre. Det kan hända. Om ni nu mot förmodan inte har sett den, se den.
 
Lite flagnat nagellack och stökig babyhörna bjuder jag också på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0