Förutsägbart

Jag har inte klippt håret, på länge. Igen. Varje gång jag kommer på att jag måste klippa mig så har det gått alldeles för lång tid. Då känns det lite som när man sitter hos tandläkaren.
-Ja, hål det var ju inte bra.
-Nä nu ska jag skärpa mig, måste börja använda tandtråd varje dag.
 
-Jo jag vet att jag har kluvna toppar.
-Jo jag ska använda värmeskydd och klippa mig oftare.
 
Jag vet inte varför jag alltid skäms litegrann när jag är hos frissan. Ursäkta mitt risiga hår. Stackars dig som måste klippa mig, trots att du får betalt. Denna gång lutar det mot att jag tvingar någon i min närhet att klippa mig, jag ids inte gå till frissan, trots att det är så skönt att få skallmassage och känna sig fräsch på huvudet. Men jag känner mig inte nog motiverad just nu. Det duger med en enkel toppning.
 
En liten inspirationsbild från mig till er att ta med er till frissan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0