God morgon

Morgonen är väl sådär lagom god om jag ska vara ärlig. Är en  kvällsmänniska och sover mycket och gärna på morgonen. Det rimmat dåligt med två små barn varav ett som ska på dagis.  Eftersom jag då är en kvällsmänniska så kom jag inte i säng förrän efter ett, inte helt lyckat när sonen väcker en före sju. Då brukar jag tänka att ikväll ska jag lägga mig tidigt men det kommer jag ju inte göra. Nä, jag kommer att somna alldeles för sent ikväll också, varför bryta en tradition? Idag ska jorden fräsas och förhoppningsvis potatis sättas. Jo det är tidigt men vi gillar ju att leva farligt, living on the edge. Nja det har varit varmt länge och marken är varm. Nu krävs det en kanna kaffe för att komma igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0