Griptång

Var på stan idag och bytte den gula klänningen mot en mindre kul men mer passande svart. Köpte då även två par nya bling bling örhängen. Vet dock inte riktigt när jag ska kunna använda dom. Nu menar jag inte att dom är för blingade för att ha till vardags eller så nej, nej. Nu menar jag att jag mest hela dagarna är i närkontakt med en mänsklig griptång. Dom korta tjocka armarna på vår noll-åring kan lätt bli 1.5 meter långa i ett ögonblick. När det dessutom är något som hänger och glänser blir det helt oemotståndligt. Och jag vill ju ha kvar mina hål i öronen, inte två små jack. Det är nog bara vänta, eller använda dom kvällstid då bebisen sover.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Berglund

Äsch ge dom till mig, vetja!
Vart köpte du dom???

Svar: Ha ha nja... Jag köpte dom på hm för 10 kr styck.
Tulan

2013-05-07 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0