Hårkorv

Glada i hågen begav sig den minsta och jag in till stan. Vädret var dock inte lika glatt, det snöade. Men vi var ackompanjerade av "Somewhere over the Rainbow" på ukulele. Finns här → http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V1bFr2SWP1I. Trots att det såg ut som följer så får man lite sommarvibb.
 
 
Efter diverse utflykter på olika affärer så hittade jag en hårkorv. Just denna hårkorv måste jag säga var lite väl tjock. Men den fungerar.
 
På ca 1 minut knycklade jag till denna frisyr, det är futt godkänt. Jag är ju inte direkt känd för mitt långa tålamod, fort ska det gå. På bilden ser hårkorven ut som en banan ser jag. Jaja  Det finns förresten säkert något annat finare namn på den än hårkorven.
 
Ja, jag vet att bilden är sjukt dålig, men ni får hålla till godo med den ;) Sen skulle man ju kunna borsta till den lite bättre och dra över lite hårspray men det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hårkorven må väl vara en grej, men vad har du på dig? Ser ut som något som kan vara snyggt! Det är ok att svara på fb ;)

2013-05-02 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0