Maskinparken

Vår son har en ganska omfattande maskinpark. Det är ju än så länge bara den äldre sonen som kan nyttja den.  Jag som var en stark motståndare till motorfordon till småbarn har fått ge med mig. Förra året fick han en fyrhjuling, som han älskar. Två av cyklarna har vi fått resten är nyinvesteringar. 
Ja alltså grillen är ju lite svårkörd. Eller mycket. Det är jag som har monterat den, fort och fel. Hade lite dåligt tålamod så handtaget hamnade på fel ställe i förhållande till hjulen. Men fort gick det. Nu har jag monteringsförbud, inte mig emot.  Jag hatar att montera, inklusive att läsa manualer. ..

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Jag tror du har ärvt fort och fel efter mig, min grill är också felmonterad, med handtaget på fel sida !

Svar: Mycket troligt!
Tulan

2013-05-28 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0