Medvetna

Idag har vi varit på loppis. Det verkar som fyndens tid är över iallafall på den loppisen. Alla är så medvetna om värdet på sakerna de har. Det kan ju också vara så att vi var aningen sena och de riktiga fynden redan gått.  Loppisen startar officiellt kl. 10 och vi var där strax innan, då var det folk som for därifrån! Tjuvstart alltså. Sonen köpte en klocka och en leksak och var mycket nöjd. 
 
Jag köpte en förpackning plastbestick och kände mig. .. otillfredställd. 
Inte vad jag hade tänkt komma hem med. Nä nästa gång ska jag fara okristligt tidigt. Så tidigt att jag knappt hunnit gå och lägga mig. Ok kanske inte så tidigt men betydligt tidigare än idag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0