Morsdag

Idag är det morsdag. Traditionellt betyder detta att modern är befriad från  hushållssysslor samt att ta hand om barnen. Min man har jobbat 12 timmar idag så inget av ovanstående har varit möjligt. Sen är det då inget jag önskar, eller jo hushållssysslorna skulle jag gärna skippa.  Men vi har haft en bra dag jag och killarna. Strålande sol, vindstilla och värme. Vi har haft picknick, sprungit i vattenspridaren, gungat och bara varit.         En mycket bra morsdag helt enkelt. Morsdags presenten har jag just fått men den skrivet jag om nån annan gång. Vilken cliff hanger va?!
 
Ingen vacker picknickkorg här inte. Inga nybakade scones.  Bricka och det som fanns hemma körde vi på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0