Nagellack

Det här med nagellack alltså. När jag jobbar får jag inte använda färgat lack på fingernaglarna. Detta gör att när jag är långledig (föräldraledig är rätt långt för det mesta) så bara måste jag passa på att lacka. Hittills har ju varit ledig i drygt ett år, så det har blivit rätt mycket lackande. Det blir som en tvångstanke: tänk sen när du jobbar då får du inte ha nagellack, du MÅSTE lacka nu. Visst jag är ju ledig ibland när jag jobbar också, men då ids jag sällan måla. Då blir det mest tånaglarna.
 
Sen är jag ju samlare också, så jag har många nagellack. 2 små lådor med lack, och nästan varje gång jag är på stan så följer det med ett hem. Men det går ju åt rätt mycket också, nu kan jag väl inte rättfärdiga alla dessa köp men några i alla fall. Sen är det ju så att ombyte förnöjer, och det finns ju så många fina färger.
 
 
Dagens inköp. Är väldigt lik rosorna i färgen, men tyvärr så syns det inte lika bra på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0