Ont det gör ont

Jag rör mig inte i onödan. Jag rör mig, men bara om det finns ett primärt syfte. Inte för att bli stark, snygg, få kondition eller bli hälsosam. Helt enkelt för att jag inte blir motiverad av ovanstående. Tyvärr kanske bör tilläggas. Nu när våren har kommit kommer också en massa sysslor som innefattar rörelse. Det ägnade jag mig åt igår. Jag rensade rabatten och krattade där åkgräsklipparen inte kan köra med uppsamlaren. Min kropp är nu i rörelsechock! Allt gör ont och jag vill inte tänka på hur det kommer att kännas imorgon. Men fint blir det, det är min belöning som motiverar mig.
 
 
Krattat och nästan klart!
 
 
Soligt och fint idag.
 
 
Nästan in action :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0