Principfast

Jag var på stan en sväng för någon dag sedan. Såg en så fin klänning hängandes och ropade på mig. Lite stressad som jag var så provade jag den inte, utan gick bara till kassan. Av princip så köpte jag inte den svarta utan den gula. Trots att jag vet att jag ser helt sjuk ut i gult! Men kanske denna nyans skulle passa? Nä den var värsta tänkbara. Försökte styla upp den med halsband, skärp osv. Men det går bara inte. Den gula nyansen är dessutom helt utan motstycke. Den är lite smuts ljusgul, typ.
 
Missförstå mig rätt, jag bär svart, nästan varje dag i någon form, men det är det som är problemet. Min garderob är fylld av svarta plagg, jag behöver inga fler. Jag har säkert 5 svarta koftor, borde inte köpa fler även om jag har svårt att låta bli ibland...
 
Ja, det framgår säkert inte av bilderna vilken nyans den är men gör ett försök i alla fall.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0