Samlare

Jag är en samlare. Jag samlar på skor, väskor, plånböcker, kläder, smycken you name it! Jag samlar inte på något specifikt märke, sakerna behöver inte vara dyra. Jag är ute efter variationen. Alla möjliga färger och former, men självklart måste de tilltala mig. Jag försöker dock att undvika alltför mycket svart, det har jag redan i överflöd. Det är en enkel färg, men inte särskilt inspirerande. Jag blir alltid mycket mer uppiggad av en gul väska till exempel.
 
I sann samlar anda så blir jag ju heller aldrig nöjd. Det är ju inte så att om jag bara får en blå plånbok så är samlingen komplett NEJ. Det blir aldrig färdigt. Så ny kategori Samlingar. Här kommer jag att visa axplock från mina samlingar.
 
Först ut: Plånböcker.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Jag saknar Beatlesplånboken, den är såvitt jag vet värsta samlarfyndet !

Svar: Absolut! Den är ju numer inredningsdetalj.
Tulan

2013-05-06 @ 20:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0