Skador

För ca en vecka sedan gjorde jag illa mig i knät. Jag känner fortfarande av det när jag går. Igår gjorde jag illa mig i höften. Vad hände då? Jo jag ställde mig helt enkelt upp, båda gångerna! Av detta drar jag såklart slutsatsen att jag borde sitta och inte ställa mig upp så ofta. Min kropp verkar inte gilla det, den protesterar högljutt.
 
Min teori är att efter mina två graviditeter har kroppen inte riktigt gått ihop i brosk och leder. Det kan ju också vara så att den hamnar i rörelsechock. Vilket som, soffläge verkar va det som gäller. Inga tankar om att typ stärka muskulatur och sånt tjafs. Det blir en dag på soffan. Ny tidning kom i brevlådan igår och en stor kanna kaffe väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0