Väskor

Kategorin samlingar växer nu med: *trumvirvel* Väskor! En långlivad och självklar passion i mitt liv. Väskan har en given plats. Kan inte tänka mig att lämna hemmet utan väska. Nu när man dessutom har en skötväska så innebär det att jag ofta drar runt på inte mindre än två väskor. Ska jag ha med mig vagn, ja då blir det två. Skötväskan hänger jag på vagnen och den andra har jag på mig. Superpraktiskt, verkligen!
 
 
Ja, jag har en garderob med väskor. Jag har även en kartong med de väskor som jag inte använder lika ofta. Sen har jag en krok i hallen där jag försöker att bara ha 5 stycken. Det går så där faktiskt.
 
En riktig favorit. Fick den av killarna på morsdag förra året.
 
Svart väska: Myrorna för flera år sedan. Rosa väska: Gammal esprit. Beige skinn: Arvegods. Blå: Gammal h&m.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0