Herbarium

Idag har jag tapetserat om i vårt sovrum. Jag tycker att det är jättekul, efteråt. Medan jag gör det haglar svordomarna och jag tycker mycket synd om mig själv. Tyvärr så tycker jag om mycket mönstrade tapeter och det gör ju alltid det hela lite mer komplicerat. Men nu är det klart, nu är det bara lite piffning kvar. 
 
 
Denna ljusbruna tapet som fondvägg är nu ett minne blott. 
 
 
Kablam! Nu är det sommar året runt i sovrummet. Ja jag vet att  sängborden skär sig lite men det är ett senare problem.  Vandalen till höger tyckte tydligen att vi skulle piffa rummet med traktortidningar på golvet. Nu är det bara taklisten som saknas och det uppdraget tillfaller maken. 

Kommentarer
Postat av: Carina D

Snyggt

Svar: Tackar!
Tulan

2013-11-10 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0