Medan det varar

Igår kväll tog jag helg. Mycket skönt, till och med kollegorna undrade om jag verkligen jobbar deltid. Kanske är de less mig men var det ett tag sedan jag var långledig. Idag har jag och den äldre sonen gjort bort städningen. Lillebror producerar cirka två liter snor i timmen så han fick ledigt från sina sysslor idag. 
 
Jag tog hand om tvätten och sonen dammsög. När jag kom upp från  källaren hade han till och med dammsugit i soffan under kuddarna. Han hade noggrant provat alla munstycken och valt ut det som passade ändamålet bäst. Jo, jag vet att det är en fas men jag tänker nyttja den medan den varar. Det blir ju svårt att argumentera att man inte kan dammsuga när man är 13 om man klarade det med glans innan man fyllt fyra. 
 
 
Noggrant och systematiskt. 

Kommentarer
Postat av: Berglundskan

Klockrent favvotanten!!

Svar: Visst är det favorittjejen!
Tulan

2013-11-22 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0