Påpälsad

Idag är i Luleå och shoppar. Det är sällan vi åker hit då det är närmare till Skellefteå och det senare har ju dessutom varit min hemort i tre år så det är lite mer bekant. Men maken skulle ha jeans och då är det Luleå som gäller. Självklart blev varken jag eller barnen lottlösa. Jag som shoppar så genomtänkt nu för tiden köpte en väldigt nödvändig lös fuskpälskrage. Då jag är förberedd på motstånd så är detta mina köpargument:
 
● hade ingen
● snygg (okej då,  smakfråga)
● skönt
● får vilken sketen kappa som helst att andas vintage
● var på slut, slut rea. Vill inte ens tänka på vad som hade hänt med den om inte jag köpt den. 
 
 
Bjuder på en skönt grynig bild på skapelsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0