Självständiga barn

Vi har ganska självständiga barn. Idag steg vi upp vid halv åtta. Jag började med att göra upp en eld i kaminen. Medan jag gjorde detta gick bebisen in i köket själv. När elden hade tagit sig kom jag efter, han hade då försett sig själv med lite frukost. Det var  havrekuddar både i munnen på golvet och mosade i händerna. 
 
Jaaaaaa, om nu barnen ordnar frukost på egen hand så behöver jag ju inte stiga upp så tidigt. Storebror kan säkert ta fram något drickbart så frukosten blir lite mer komplett. 
 
 
Vi ses vid elva snåret imorgon! 
 
Eventuellt kan de behöva hjälp med någon liten detalj (komma upp ur sängen, öppna grinden, byta blöja, näringsriktig frukost, borsta tänderna  se till så de inte gör illa sig osv.) men det är ju därför de har en pappa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0