Glass!

Jag går upp ganska mycket i vikt när jag är gravid, tyvärr har jag kass karaktär också. Varje graviditet tänker jag att jag ska begränsa uppgången, men nä. Det är bara att hålla tummarna att de flesta kilon försvinner nån gång sen.  Nu är jag tillbaka i det värsta träsket, nämnligen GLASS! Socker och grädde i ljuvlig kombination. Inget kan gå fel med de ingredienserna. Jag är rätt förtjust i glass annars också men jag blir totalt bottenlös med bebis i magen.
 
 
Just nu är det mest ben & jerry men det finns andra goda också, för att inte tala om mjukglass!

Kommentarer
Postat av: Berglundskan

Här blev det Vienetta med sonen!!

Svar: Härligt!
Tulan

2014-04-26 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0