Kurvor

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev, men jag har ett litet skyll. Jag är gravid och har haft dåligt med energi, och då har bloggen fått vila med mig. Nu mår jag bättre även om jag fortfarande är trött så går det inte att jämföra. 
 
 
Nu är det inte så nära avgång som det kanske ser ut, utan det är dags i Juli.  Men med vår reproduktions takt får man nog räkna med att man kan bli rätt stor. I en inte allt för avlägsen framtid kommer jag således att bli föräldraledig igen och då hoppas jag att lusten och orken att blogga oftare kommer tillbaka. Börjar lite smått nu och ser hur långt det räcker. 

Kommentarer
Postat av: Sofia Sundqvist

Men GRATTIS!!! Har haft det på känn :) Dels för att du varit så "tyst" i alla sociala medier och dels för att du sagt att du vill ha många. Såå himla kul! Stort grattis till hela familjen!

Svar: Tack så mycket Sofia! Grattis till er också :)
Tulan

2014-04-07 @ 20:56:53
Postat av: Sofia

Tack! Vi har ju en storkille nu :-) Det går såå fort att de blir "stora"!

2014-04-07 @ 21:08:29
Postat av: Caroline Palgrim

Grattis Stina, vad roligt!!!

Svar: Tack så mycket!
Tulan

2014-04-08 @ 06:27:12
Postat av: Carina D

Grattis till bäben

Svar: Tack :)
Tulan

2014-04-11 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0