Retromarknad i Skelleftehamn

I lördags var jag, syrran och den äldste sonen på loppis i Skelleftehamn.  Det kan vara den bästa jag varit på! Jag (och syrran) ville ha ALLT. Allt var fint och väckte ha begär. Att vi fick köa in och att det var så trångt att det var kö fram till borden gjorde inte så mycket när vi fick  se utbudet. Priserna låg väl omkring hyfsat, svårt att göra riktiga klipp men ändå så att man inte kände sig helt lurad. Jag köpte ändå för lite och ångrar att jag inte köpte ett par sänglampor, men jag är nöjd med det jag kom hem med. Här kommer ett axplock. 
 
 
Sängbord från 50-talets första hälft. 
 
 
Teakspegel och lampett.
 
 
Två fina halsband.
 
Känner mig riktigt pepp inför årets loppis säsong som snart drar igång på allvar. Bara fogarna och fötterna håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0