Utesäsong

Jag är verkligen ingen utemänniska på vintern, förstår inte tjusningen med snö, mörker och kyla. De andra årstiderna däremot, det är en annan fråga. Helst ska ju solen också vara framme men värme kan kompensera detta.
 
 
Jag fortsätter att bjuda på mer eller mindre kreativa outfits. Idag en munkjacka, en för liten jacka (det går att knäppa de översta knapparna) och skor från H&Ms pojkavdelning. 
 
 
Killarna fick ta fram sina cyklar idag. Man minns ju själv dagen man fick ta fram cykeln när man var barn, då var det vår på riktigt. Det blev några varv runt gården i den lervälling som tidigare var vår uppfart.
 
 
Till lunch blev det världens godaste snabbmat. En hamburgare smakar helt klart bäst ute, grillad över en eld. Mums! Nu hade du ju sett bättre ut om jag kommit ihåg att ta kort innan jag mumsat i mig halva, men är man sugen så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0