Enformigt

Det rätt mycket graviditetsgnäll på bloggen nu, men det är lite svårt att fokusera på något annat de sista skälvande dagarna (?). Idag har jag varit på en extrakoll hos barnmorskan då mitt blodtryck varit på väg uppåt. Med två barn på utsidan och ett på insidan med mig på en av årets varmaste dagar hade jag väl inte så stora förhoppningar på att det skulle gå så bra. Men döm av min förvåning då trycket faktiskt var bättre än förra gången! Älskar det ologiska i det. Jag har till och med bättre tryck nu än innan jag blev gravid. 
 
Den äldre sonen önskade att jag skulle ha högt tryck så att bebisen skulle bli tvungen att flytta ut ur min mage. Förstår hans tanke men det är nog bättre om det startar på egen hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0