Havet

Även idag drog vi till Byske, havet är ett måste när man är såhär varm. Det blåste rätt friskt men det passade mig rätt bra, hade förmodligen gått och lagt mig i källaren om vi varit hemma under dagen. 
 
 
Grabbarna sneglade mot poolområdet, men det var bara att glömma. Gravidast bestämmer!
 
 
Börjar se hyfsat mäktig ut nu. Utnyttjar min kroppsliga pondus till max medan jag kan. Perfekt på trånga loppisar, toalettköer, matköer osv. Och nej, jag har INTE overall på mig. Det är vinden som ställer till det lite.
 
 
Som vanligt ville en kille mest gräva i sanden och ligga och slappa på sin pappa. Den äldre killen hittade ett killgäng som han umgicks med hela dagen. Alla hade med andra ord en bra dag på stranden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0