Om utifall att

Dagen har tyvärr inte bestått av kraftig smärta, snabb bilfärd eller förlossning. Men lite annat har vi hunnit med.
 
 
Vi började dagen med ett besök på Granparken. De andra tyckte de var söta, jag tyckte de påminde lite för mycket om åkersork...
 
 
 
Fiskarna ville tydligen inte ha gammalt gräs, det fick lillebror erfara. Lite besviken blev han allt. 
 
 
Mina favoriter! Härligaste djuret med härligaste attityden. Skulle gärna ha ett par. Får väl bli ett framtida projekt. 
 
 
 
När vi kom hem körde jag och kulan lite åkgräsklippare om utifall att det skulle bli födsel, då är då gräset klippt. 
Sen kan det ju vara så att jag inte kan köra direkt efter förlossningen, möjligen kan ett undantag bli nödvändigt. Om än motvilligt! 
 
 
Nu ikväll drog vi iväg på ett litet kvällsdopp. Vissa badade. 
 
 
Andra badade inte, man kan ju göra annat på stranden faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0