Romantik

Jag och min man har varit gifta i 4 år. Endast ett av dessa år har vi kommit ihåg vår bröllopsdag, det var dagen vi gifte oss. Tur det annars hade vi ju inte haft något att missa år efter år efter år. Detta år var det jag som kom på det, rätt årstid men några veckor för sent. Jag kom på det när jag fick ett infall och ville se om jag fick på mig ringen.
 
Jag är inte särskilt romantiskt lagd, vilket kanske framgår men att missa ett tillfälle att få en liten present känns sådär. Nästa år är det halvjämt så man kan ju hoppas att den andra halvan kommer ihåg det. 
 
 
Min lilla vigselring tar sig inte särskilt långt ned på mitt finger just nu men förhoppningsvis om några månader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0