Sen förståelse

Idag är det närmare 30 grader, helt prefekt temperatur för mig i vanliga fall. Men gravidkroppen tycker ärligt talat att det är sådär. Igår vid havet gick det riktigt bra, det fläktade lite skönt från havet, hemma på gården fläktar det inte alls. Att fara själv med ett baddjur och en som vägrar att ta av sig skorna är lite svårt, särskilt nu när man inte är så snabb. Vi får helt enkelt vänta tills pappan blir ledig. Tur att vi iallafall har en liten pool hemma så att baddjuret får bada och gungor och sandlåda så den lille kan leka. 
 
 
Yesterday åål maj tubbels seem soo faaar awayyyyy!
 
Att sitta i skuggan har jag aldrig förstått mig på, förrän nu. Vitsen med ögonbryn samma sak, att hindra svetten från pannan att rinna ner i ögonen. Problemet är ju bara att jag svettas minst lika mycket från ögonlocken (!?).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0