Effektiv kreativitet

Jag är inte särskilt kreativ, skapandeprocessen  tar för det mesta för lång tid för min smak. Det ska gå fort och en liten insats ska ge relativt stor avkastning. Det är sällan de tu går ihop. Att låta något växa fram är inte min grej med andra ord. Men idag har jag pysslat lite.
 
Då jag ändå varit inne på tapeter så fortsatte jag med det. En vanlig pall från Ikea som målat naglarna på (och missat en del?! Väldigt konstigt) var redo för ommålning eller kanske kaminen. Målning är inte särskilt kul, så det blev tapet istället. Som den vane bloggaren jag är så togs inget "före kort". Men såhär blev resultatet.
 
 
 
 
Den lackades med båtlack så att det ska hålla lite. 
 
 
Denna fina tapet har vi ju nere i kontoret/gästrummet och nu får pallen flytta upp till killarnas sovrum. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0