Förebild

Imorse ringde ingen väckarklocka, när sonen kom in till mig och bebis skulle vi redan vara på dagis. Ööhh, vill du vara hemma från dagis idag? Åh, vilken fin förebild man är. Han gick iallafall med på att vara hemma idag, jag hade ingen större lust att stressa iväg med alla barnen. Ärligt så har jag inte några jättebra bortförklaringar det blev bara så och jag är väldigt bra på att förlåta mig själv så jag kommer över det. Det aldrig hänt förut och kommer förhoppningsvis inte hända igen. Skönt med sovmorgon ändå!
 
 
Förebilden liggandes i babygym med bebis. OBS! Halsbandet aka kättingen håller inte på att beröva mig livet, det ser bara ut så...
 
Annars så är det grått, trist och blött ute. Men ingen snö! Man ska alltid hitta något positivt.
 
 
Nå, inspirationen är på noll men trots detta så blev det pyssel idag. Mellanbarnet målade sig med tuschpenna i ansiktet och den äldsta gjorde ett armband som han rev ut då han inte blev nöjd. Tur att det inte är resultatet som räknas... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0