Lösningen på alla problem

Jag har kommit på lösningen på alla mina problem! Eller kanske inte alla men det allra viktigaste, att jag har väldigt dåligt med plats för allt gammalt porslin jag drar hem. Trots 19 skåpdörrar finns det nästan ingen plats, och jag vet att hyllan bara ytterligare befäster mitt porslinsberoende men vill ha den ändå! Mitt vitrinskåp är också rätt fullt så jag kan inte se alla mina fina saker. Lösningen: Jag ska köpa en till stringhylla och sätta upp i köket, det blir efter vi tapetserat om så jag har lite tid på mig att hitta en.
 
 
Vi har dåligt om väggyta i köket så detta är den enda väggen som den kan hänga på. 
 
Storebror har vi lämnat på dagis och jag och de små barnen åkte på en liten ragg efter dagislämnandet. Lillasyster somnar fint efter en liten tur och då är det bara att lägga henne i barnvagnen, mycket smidigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0