Sprayat

Igår efter jobbet köpte maken sprayfärg till mig. För några dagar sedan hittade jag en jättestor bonbonjär, den rymde 1,5 kilo godis upptäckte vi. Formen var väldans fin, men färgen i tråkigaste laget.
 
 
 
Många äpplen blev det. Det röda sprayade maken för någon vecka sedan och nu var det bara resten kvar.
 
 
Fyra varv med färg blev det och ändå är det inte helt täckande... Jag ville som vanligt få det gjort snabbt så jag sprayade i mörker utomhus med allt vad det innebär, vind och när sista lagret kom på var det minusgrader. Men jag blev ganska nöjd ändå, helt klart bruksskick.
 
 
Lite rinnigt men det är bara att vända den sidan inåt. Nu funderar jag på nästa projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0