89

När jag gjorde ett mycket pålitligt och vetenskapligt ålderstest på Facebook så visade det att jag är 89 år mentalt. Detta innebär ju att ändå tills jag fyller 89 är jag bara ett steg närmare min sanna ålder. 30 är ju med andra ord bara barnet. 89 kan å andra sidan syfta på den amningsdemens jag nu lider av. Igår gömde jag påsarna på Ica parkeringen, tur att det finns ärliga och snabba människor som kan springa i kapp en bil...
 
 
 
Dagen har bjudit på sol, några plus grader, fikafrämmande, 2-års trots, blommor, och...
 
 
...tårta! Nu blir det snart Polly rocks och Hannibal med min man.

Kommentarer
Postat av: Carina D

Grattis 30-åring

Svar: Tack!
Tulan

2014-10-31 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0