Äpple

Idag har det varit strålade höstväder med nästan 10 grader. På morgonen tänkte jag bara in en snabbis på stan för att köpa lite presenter. Hmm jo allt gick bra och jag var hemma klockan 13, men telefonen var borta. Jag ringde och ringde och letade i bilen, man kan fort jobba upp svetten när man har borta något. Till slut svarar en kassörska på Ica, den var inlämnad där. Puh! Hungrig som jag var så åt jag lunch och sedan åkte vi in en andra sväng. 
 
 
Nu är vi hemma och solen är på väg ner. Åhhh, så onödigt på så fin dag! Men bra att jag fick tillbaka telefonen. Jo, innan jag for då beordrade jag maken ett litet pyssel. 
 
 
Ett betongäpple för 15 kronor från biltema. 
 
 
Tadaa! Ett rikligt "snövit äpple" efter en omgång med sprayfärgen. Jag är mycket nöjd och den får flytta in på finhyllan sen då den torkat.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Du är ruskigt lik mig när det gäller tillfälligt borttappade grejer. Tur för oss att de flesta människor är ärliga !

2014-10-27 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0