Blå

Nu har vi bestämt oss för vilka tapeter vi ska ha i köket/hallen och i klädkammaren. Nu är det ju inte skrivet i sten och det finns en viss risk att jag ändrar mig, men om vi skulle göra om idag så är detta valet. 
 
 
Denna till köket. Bakgrunden är typ vit inte ljusblå som på bilden, men ni fattar kanske konceptet iallafall. 
 
 
Denna skulle pryda klädkammaren. Den kändes klädkamrig på något vis. Det gör absolut inget om någon skulle tro att det var en kvarglömd tapet från 60-talet. Nu ska jag fundera lite till och kanske ringa någon målare så blir det nog bra i slutändan. Nu ska jag vårda min mjölkstockning som inte alls är så skön. Ja ja, det brukar ju gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0