Bortskänkt

Igår böt maken strömkabel till min antika musikanläggning. Han var nervös över att han skulle få en stöt, jag var mest nervös över att den inte skulle fungera. Det började bra med att belysningen fungerade, tyvärr var det, det enda. Vi har haft den ganska länge och jag hade tänkt använda den som främst radio. Nu blir det inget av det, jag vill enbart ha saker som fungerar och inte bo i ett museum. Eller ja kanske i den mening att alla föremål är gamla men de ska gå att använda.
 
Den åkte ut på bortskänkes och blev tingad ganska snabbt, tyvärr är de värdelösa så det var kul att det gick så snabbt ändå. Det är inte säkert att felet är så svårt att laga men maken har annat att göra tydligen... Nä skämt å sido så har jag inte tålamod att vänta något år till på att den ska bli färdig. Den får nu glädja någon annan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0