Förd bakom ljuset

Idag blev jag riktigt blåst. Mina systrar och mamma kom förbi helt oaviserat, i och med detta anade jag oråd. Som jag trodde var det hela en komplott, mot mig och maken var med på det! Det kan ha varit den största överraskningen att han kunnat hålla sig. Man kan inte direkt påstå att han har ett bra pokerface. 
 
 
Jag fick min födelsedags present i förskott då det var lite bråttom. Jag hade nämnligen tänkt att köpa den själv och maken har fått förhala det hela. Men oj så jäkla nöjd jag är nu! Tack så mycket alla inblandade!
 
 
Det enda negativa med att jag har en så snygg soffa är att nu blev köksklockan ännu fulare. Hoppas att maken lyckas fixa loppisklockan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0