Fynd!

Idag har vi varit på Byske höstmarknad. Tyvärr var den i minsta laget i år, men bättre än inget och några fynd gjorde vi. Vädret var också pest, regn och rusk. Enda fördelen var att det var plusgrader och snön nu smält bort.
 
 
Ett glatt humör ändå! Älskar Byske, som har bästa playan, bästa marknaden och bästa antikaffären. 
 
På den sistnämnda gjorde jag även dagens fynd. 
 
 
Jag köpte detta eminenta bord med intentionen att ha det nere i gästrummet, men den äldste sonen blev lika förtjust som jag. Smickrad över att han har så fantastiskt god smak fick han det. Efter en omgång med fulgentin blev detta 70 kronors bord som nytt.
 
 
Nästa fynd gjordes på en liten loppis. Andra kör med ugglor jag med påfåglar, har ju även påfåglar i metall i köket. Pråligt och bra. Nu blir det Polly rocks med maken! Trevlig lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0