Körlektion

Jag har idag tagit min första körlektion med maken, tanken är att jag ska lära mig att köra traktor. Det är ju bra om jag iallafall kan flytta på den. Vi har pratat om du länge men det har inte blivit av, förrän nu. 
 
 
 
Såhär förvånad blev jag över hur lätt och otroligt kul det var. Hur puckad har jag varit som väntat i 30 år innan jag ens prövade köra traktor?! Med tanke på hur nöjd maken sett ut när han kört borde jag ha räknat ut att det var rätt trevligt. 
 
 
 
Jag kände mig ganska snabbt säker, så jag lämnade ängen och drog till skogs en sväng. Enligt traktorläraren var jag en talang utan dess like. Traktorläraren var ju lite partisk då vi även delar säng och allt annat, men lite tar jag åt mig. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Inte nog med att du är en talang, du har dessutom snyggaste arbetskläderna även som traktorförare.Till sommaren ska jag med börja köra traktor, förhoppningvis i bikini och gummistövlar

Svar: Ja, sommartid är det absolut bikini som gäller!
Tulan

2014-10-28 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0