Lite loppat

Idag var vi på loppis, det var faktiskt ett tag sedan sist. Jag ofyndade en i mitt tycke väldigt fin vas, ofynd då jag förmodligen gav alldeles för mycket. Men det spelar ju inte så stor roll då jag nästan aldrig säljer något och då spelar ju värdet inte så stor roll om man faktiskt vill ha något. 
 
 
 
 
Sen så köpte jag också en väggklocka som jag misstänkte var trasig och jag har ju aldrig fel... Den var däremot så billig att jag kunde chansa. 
 
 
Nu gillade maken också denna 70-tals klocka så den ligger i garaget i väntan på undersökning. Har vi tur så går det, och har vi ännu mer tur så hamnar den hyfsat högt upp på makens priolista och undersöks innan jul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0