Muskelminne

Förra vintern var jag gravid och mådde fruktansvärt illa och kräktes ganska mycket. Nu när vintern är i antågande har jag märkt att jag mår lite illa när jag går ut. Jag mår illa av vädret. Ju gråare, kallare och tristare desto värre. Tänker att det måste vara motsvarigheten till muskelminne, må illaminne. Just illamåendet var det allra värsta med den graviditeten, tur att man får något fint efteråt. Just nu får jag däremot ingenting! Bara kyla och illamående, det går väl över som det mesta. 
 
 
 
Kanske är det tur att jag mått så dåligt under mina graviditeter, annars hade det kanske blivit lite väl många barn. Det är kanske meningen att jag ska bli påmind om illamåendet för att vi ska sluta yngla av oss. Vi får väl se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0