Mussla

Tydligen har några forskare kommit fram till att g-punkten inte finns, det är mer ett område av nervändar. Jag tycker att det är lite skandal att kvinnokroppen fortfarade är så outforskad. Kvinnans kropp har aldrig prioriterats eller ansetts särskilt intressant. Alltså ursäkta! Vi skapar nya människor med bara en liten, liten insats av en man. Okej, jag hade nog dött om jag inte haft tillgång till sjukvård men ändå! Min kropp är fantastisk. 
 
 
Ja alltså ni fattar, en mussla. 
Sen när vi har fött en ny människa så har vår kropp tillverkat mat perfekt anpassad till den nye. Okej, jag sinar ganska snabbt men ändå! Min kropp är fantastisk. Hur kan kvinnans kropp inte vara intressant? Män, (då män genom historien bedrivit den mesta forskningen och jag väljer att dra alla över en kam) nu heter det inte hjärna längre det är mer ett område med många nervändar.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Du är fantastisk och jag är så glad att du en gång i världen kom ut ur just min kropp ! Jag sinade också ganska snabbt men i det fantastiska land du råkade födas i gjorde det inget, du växte ändå upp till en härlig människa . Dessutom fick din pappa chansen att komma dig lika nära som jag, med flaskmatningen.

Svar: Tack mamma! Jag är glad att jag kom ut ur just din kropp också.
Tulan

2014-10-25 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0