Obekväm

Idag drog vi vidare från en syster till en annan och en mamma. Jo, det var vinter där också. Tyvärr.
 
 
Nej, det är inte skoterspår för er som undrar. Jag tippar på att det är fyrhjulingsspår.
 
 
 
Killarna tyckte fortfarande att det var kul med snö. Som tur är så fick de lite underhållning av mormor, jag har ju bebispassning som alibi. Tur att de är bra på att underhålla sig själva när vi är hemma! 
 
 
Mamma tyckte att det såg ut som att jag frös men jag är alltid stel och obekväm kring snö. Det är nåt med kyla som gör att man får lite konstig kroppshållning. 
 
-Mamma vi är hemma och oskadda. Tack för mjukkakan!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Tack för besöket, det är alltid lika kul att träffa er ! Många skratt och lite motion också när man drar en kille som håller fötterna på bromsen, han trodde nog att det var gaspedalerna.

Svar: Ha ha klockrent! Kul att träffa er också.
Tulan

2014-10-19 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0