Pudrat

Nu på morgonen snöar det lite, för oss är det årets första. Som tur är har det redan börjat smälta, jag delar inte barnens entusiasm över snö. 
 
 
Som den tråkiga mamman jag är blir det inte att gå ut (än iallafall). Nä, jag ska ägna mig åt något som jag tycker om nämligen möbelvård. Obs! Inte ironi! Jag älskar att putsa och gnugga på gamla möbler så att de ser ut som nya. Jag tycker om det lika mycket som att putsa och behandla skor. 
 
 
Nu har jag dessutom hittat en riktigt bra polish som jag ska prova på diverse möbler. Denna går dessutom att ha på nästan allt, så diskbänken får sig kanske en omgång. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vilken jättefin bild , den övre alltså ! Den liknar nåt som Monet skulle kunnat måla i sin trädgård, om han levt i ett landskap som bjuder på snö.

Svar: Jo, men då var klackarna på en lämplig nivå. Allt över 4 cm ser inte bra ut på mig.
Tulan

2014-10-14 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0